Sunday, October 16, 2011

Ikhlasku Yang Tak Meet Match!!!!!



Awat tak tau aku rasa aku buat semua benda tak ikhlas larr!!!!!


 buat ibadah hanya sebab nak  dapatkan sesuatu ( Nak yang tuh,nak yang nihhh) !!


Hish Karut betoii hati ini..


Renungan untukk diriku :


Kebendaan itu boleh dibeli dengan wang ringgit , tapi wang ringgit itu tak dapat nak beli pengibadatn kita kepada tuhan pencipta kita.


Ingat salah satu pujian dalam Hadis 5: Penciptaan Manusia dan Takdirnya


...Demi Allah yang tidak ada tuhan  yang berhak disembah selain Dia, sesungguhnya di antara kamu  ada yang melakukan amalan  ahli syurga sehingga jarak antara dirinya  dan syurga tinggal sehasta.

Erk,Subhanallah..Siapalah aku kalau nak dibandingkan dengan mereka2 ini..
Jom bangun dari lumpur pekat, bersihkan niat yang penuh tersimpang mengejar duniawi!!!!
Baik aku kejar ukhrawi masa LONG HOLIDAY ni daripada aku terus berarak mengejar GANJARAN yang tak kupasti..
FIGHTING!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment